Γενικές έννοιες | Διαχείριση της γνώσης | οργάνωση
οργάνωση
organization <arrangement>
Ορισμός
συστηματική διαμόρφωση και διευθέτηση των τμημάτων ενός συνόλου έτσι ώστε αυτό να λειτουργεί αποτελεσματικά
Σημειώσεις
Η οργάνωση περιλαμβάνει λογικούς συσχετιμούς όπως, για παράδειγμα, μια ιεραρχική δομή εντός μιας μονάδας περιεχομένου.
Πηγή ορισμού
Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. (1998). Λεξικό της κοινής νεοελληνικής (ΛΚΝ). Διαθέσιμο από: https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/
Αλλες πηγές
- ISO/IEC TR 12785-3:2012 Information technology — Learning, education, and training — Content packaging — Part 3: Best practice and implementation guide
Θέμα
Διαχείριση της γνώσης
Κεφάλαιο
Γενικές έννοιες
Βλέπε επίσης
Στοιχεία σύνταξης
Ημ. Δημιουργίας
2023-01-01 00:00:00
Τελευταία τροποποίηση
2023-02-10 16:54:17
×