Χρήση πληροφοριών και τεκμηρίων | Χρήση πληροφοριακών πόρων | εμπορική έκθεση
εμπορική έκθεση
έκθεση προϊόντων, έκθεση <προϊόντα>
έκθεση προϊόντων, έκθεση <προϊόντα>
trade exhibition
fair, commercial exhibition
fair, commercial exhibition
Ορισμός
έκθεση που διοργανώνεται από και εξυπηρετεί εμπόρους και, μερικές φορές, τελικούς καταναλωτές
Ιστορική σημείωση
Σήμερα, η εμπορική έκθεση έχει αντικαταστήσει την εμποροπανήγυρη ή εμποροπάζαρο.
Παραδείγματα
Στην Ελλάδα, η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης αποτελεί τον σημαντικότερο φορέα διοργάνωσης εμπορικών και καταναλωτικών εκθέσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους από το 1926. [Πηγή:https://www.thessalonikifair.gr/el]
Στο χώρο του βιβλίου, η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου της Φρανκφούρτης (Frankfurter Buchmesse) είναι η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση βιβλίων στον κόσμο. Οργανώθηκε για πρώτη φορά το 1573 από βιβλιοπώλες και σήμερα διεξάγεται ετησίως στα μέσα Οκτωβρίου. [Πηγή:https://www.buchmesse.de/en]
Αλλες πηγές
- Χρυσοβιτσιώτης, Ι., & Σταυρακόπουλος, Ι. (1995). Αγγλοελληνικό και Ελληνοαγγλικό λεξικό εμπορικών τραπεζικών και οικονομικών όρων: ερμηνευτικό χρηστικό (4η εκδ. πλήρως αναθεωρημένη και επαυξημένη). Παπαζήσης.
Θέμα
Χρήση πληροφοριακών πόρων
Κεφάλαιο
Χρήση πληροφοριών και τεκμηρίων
Στοιχεία σύνταξης
Ημ. Δημιουργίας
2023-01-01 00:00:00
Τελευταία τροποποίηση
2023-02-10 17:01:02
×