Skip to main content

Search from vocabulary

Αναζήτηση λήμματος

Χρήση πληροφοριών και τεκμηρίων | Μελέτες χρηστών | ικανοποίηση χρηστών

ικανοποίηση χρηστών
user satisfaction

Ορισμός

βαθμός επίδοσης που δίνει τον λόγο ανάμεσα στη ζήτηση για πληροφορία και στην ικανοποίηση που εκφράζεται από τον χρήστη πληροφοριών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες πληροφόρησης

Σημειώσεις

Οι μονάδες πληροφόρησης απευθύνονται συχνά στους χρήστες τους για να διαπιστώσουν πώς κατατάσσουν τις εμπειρίες τους από τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν καθώς και για να διατυπώσουν προτάσεις βελτίωσης.


Πηγή ορισμού

ΕΛΟΤ 1381:2013 Πληροφόρηση και τεκμηρίωση – Λεξιλόγιο

Αλλες πηγές

  • Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟΔΙΠΑΒ). (2012). Ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης χρηστών των ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Διαθέσιμο από: https://mopab.seab.gr/?q=el/node/568 
  • ΕΛΟΤ ISO 16439:2021 Πληροφόρηση και τεκμηρίωση — Μέθοδοι και διαδικασίες για την αξιολόγηση της απήχησης των βιβλιοθηκών.

Θέμα

Μελέτες χρηστών

Κεφάλαιο

Χρήση πληροφοριών και τεκμηρίων

Στοιχεία σύνταξης

Ημ. Δημιουργίας
2023-01-01 00:00:00
Τελευταία τροποποίηση
2024-04-22 07:58:22